Ljuset i tunneln...

Efter en lat sommar med uppehåll från mitt bloggande, nää, jag är inte skojigare än så, har inte haft nåt å berätta... så kände jag att jag måste försöka skriva ner nåt för att visa mitt enorma intresse för... för... för? tja, nåt.
Känner mig glad, sådär lite lagomt full i fan, träningsintresset har kommit tillbaka, vilket i sin tur medför att jag blir piggare, nya bekantskaper och för den delen gamla har fått mig på bra humör, ni vet vilka ni är :)
Whiskeyförrådet börjar dock bli för stort, jag måste börja dricka mer, eller handla mindre ;) kan det verkligen bli för mycket whiskey, lite osäker på det. Man kan helt klart dricka för mycket vid samma tillfälle, men annars är frågan om det inte är lagomt... jaja, nu ska jag ut och åka lite hoj, dumt att kasta bort det fina vädret. Snart är vintern här å då är det fan inte lika kul som nu!

/Tiny
Ps. nää, du ska inte hjälpa mig å dricka upp min whiskey inte om du tvunget måste blanda den med cola... d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback