Men vad gör du då...?

En del undrar vad jag arbetar med i Norge, så det kan väl vara på tiden att jag visar nån bild och förklarar.
byggst?llning
Detta är en av de ställningar jag ansvarar för, då mitt jobb som ställningsbyggarförman mest går ut på att jag går runt och "pekar" ;) Mitt jobb är att kommunicera med andra yrkesgrupper, det kan vara svetsare, isolerare, osv. då de behöver åtkomst till diverse platser på området. Jag "ser" på uppdraget och hänvisar det vidare till de ställningsbyggare som skall utföra bygguppdraget. När de är klar med ställningen är det mitt jobb att kontrollera att den är godkänd, samt meddela beställaren att de kan använda den.
---------------------------------------------------------------------------
utsikt mitt omr?de
En vanlig vy på Ormen Lange... En del av "mitt" område...
---------------------------------------------------------------------------
utsikt mot bergen
Men även fina vyer finns, Norge har väldigt fina naturområden.

/Tiny
p.s. lite luddigt förklarat kanske, men, men... d.s.

Kommentarer
Postat av: Hanni G

"Går rundt och pekar".... D er vel d eneste, og eneste nyttige du gjør på dine 2 uker på aukra... D er jeg et levende vitne på!!!!
Mouahahaha....:p

2007-08-28 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback